ttunawennerberg

Alla inlägg under juni 2010

Av tttunaa wennerberg - 20 juni 2010 15:45

Har precis kommit hem från hästarna :D

vi red ut i en och enhalv timme, GASH mina ben kommer ha träningsvärk imorgon :)

annnars händer det väl inte mycket.

imorgon ska jag vara med  ngn  i thiiiink :)

 ajuste ,


seya bitch :D

/ ttunawennerberg

Av tttunaa wennerberg - 13 juni 2010 18:46

Nu har man precis kommit hem från den roligaste helgen hitills :D

Jag var ju på vita sannar med Ida :D

faaan va kul de va assså :D

vi typ badade när de bara va 13 grader kallt ;$

vi träffade killllllar ;))))

Markus, Marcus, Erik, Alex å Linus :D

kulkul hhade vi det iallafall.

snackade med fullisar på baren när klockan va typ elva. HAHA

packade eller vad ?

haha, men men .

sen på söndag (idag) drog vi hemmmåt :D


puss på er :D <333

Av tttunaa wennerberg - 9 juni 2010 17:30

Nu jäävlar ärde bara en dag i skolan kvar, sen ärde skooolavslutning (YYYY)

har längtat sedan augusti :o

jaja, just nu har jag typ precis ätit och haahahahah sovit :S

jag tog en såkallad "powernap"

veckans höjdpunkt kommer till helgen då nathalie förmodligen ska sova över :DDDD
det kommer bli toppen , det lovar jag :)

Meeen nu ärde väl inget mer som jag vill berätta tror jag ?

yeye, seya bitch ..


/ tttunaawennerberg

Av tttunaa wennerberg - 2 juni 2010 18:14

jag har inte bloggat på länge nu ;$

men här kommer ett litet inlägg med bilder å tjafs.

Wiie , skolavslutning nästa vecka :DDDDD

fyfan va skönt att slippa skolan å bara steka å typ inte tänka på något annat :o

känner mig så jäävla avslappnad så ni kan ju gissa hur mycket man får gjort i skolan de sista veckorna ? :$

haha, men men, jag sväär att jag ska bättra mig med bloggen :D

men för att jag ska fortsätta krävs det att det kommer fler läsare :)

så  besök så ofta ni kan !!!
:D


Suummertimes !

 

 


Nu pallar jag inte mera , ska göra klåååårt grejs till imorgon ,

KÖSS Å HAAAJ ! / ttunavafan

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards