ttunawennerberg

Direktlänk till inlägg 14 maj 2010

haj kaj

Av tttunaa wennerberg - 14 maj 2010 18:01

Heje:D

Jag befinner mig just nu i "Glössbo" hos min morbror :D

vi har varit på urnsättning för min morfar idag, lite konstigt kändes det att kolla på honom som en burk med aska ..

saknar honom och vill bara att han ska komma tillbaka :'(

älskar dig morfar !

Iallafall , jag har jättemycket huvudvärk, det är antagligen för att jag har gråtit för mycket.

  

MIN HEEDLUND ;)))

älskar dig ZOE (L)

 
 
Ingen bild

elias

21 maj 2010 23:22

du glömde att skriva : älskar dig ELIAS !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tttunaa wennerberg - 9 september 2010 07:47

nu har jag äntligen piggnat till lite ;) det blev en låång kväll med datan :) idag så bär det snart av till skolan och senare så ska jag väl jogga :) det blir bra . om det är bättre med förkylningen då förstås. nejmen jag skriver väl lite u...

Av tttunaa wennerberg - 8 september 2010 13:58

ojoojoj, nu blir det uppdatering med bara minuters mellanrum :) and guess why ? ;) nejmen nu kommer snart amanda (Y) så vi ska väl inte göra så mycket , eller jo, DATAN D: hahahaha, okej, men det är faktiskt normalt att vara nörd den första...

Av tttunaa wennerberg - 8 september 2010 13:41


nu har jag kommit hem :) sitter i soffan och försöker visa pappa hur datan funkar :) slänger in en fin bild på mig och patti också;d   kysssss / tuna <3 ...

Av tttunaa wennerberg - 8 september 2010 10:11

nu sitter jag bredvid alicia med våra nya macbooks :D:D:D:D får passa på att blogga innan vi ska sätta igång med några uppgifter :) kolla min och alicias nya blogg : www.tunaockalicia.bloggplatsen.se   grrrrrymt :D   kysshej / tunis <3...

Av tttunaa wennerberg - 5 september 2010 19:41

och förlåt för dålig uppdatering. Men nu känner jag att det får bli dags att blogga lite :) idag hände inget speciellt. Åkte hem till pappa åså, imorgon ska jag vara med Putte, annie och edwin :) sen får vi se hur resten av veckan blir :) ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards