ttunawennerberg

Direktlänk till inlägg 15 maj 2010

hejhej haallå :DDD

Av tttunaa wennerberg - 15 maj 2010 11:58

Hejsan ,

jao då är man trött och sleten idag då (n)

Igår kväll gjorde jag nt jätte mkt,

msn, bdb osv .

LÄNGTAR HEM !!!

Idag händer väl inte heller så mycket , kanske ska åka till järvzoo (Y)

HAHA, jag och daniella äger !


jag vill passa på att hissa och dissa lite också :D


Hissar (Y)


Sommarlov :D jag längtar verkligen :o


Äkta vänner ! Jag älskar er Zoe & Daniella ! (L)


Dissar (N)


Lockigt hår , VARFÖR måste just JAG ha drabbats av spökräks hår ?!


Regn, Det är blött, kallt, grått, jobbigt, ja, det suger..



men nu ska jag nog sluta skriva :D


puuss

/ ttuna <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tttunaa wennerberg - 9 september 2010 07:47

nu har jag äntligen piggnat till lite ;) det blev en låång kväll med datan :) idag så bär det snart av till skolan och senare så ska jag väl jogga :) det blir bra . om det är bättre med förkylningen då förstås. nejmen jag skriver väl lite u...

Av tttunaa wennerberg - 8 september 2010 13:58

ojoojoj, nu blir det uppdatering med bara minuters mellanrum :) and guess why ? ;) nejmen nu kommer snart amanda (Y) så vi ska väl inte göra så mycket , eller jo, DATAN D: hahahaha, okej, men det är faktiskt normalt att vara nörd den första...

Av tttunaa wennerberg - 8 september 2010 13:41


nu har jag kommit hem :) sitter i soffan och försöker visa pappa hur datan funkar :) slänger in en fin bild på mig och patti också;d   kysssss / tuna <3 ...

Av tttunaa wennerberg - 8 september 2010 10:11

nu sitter jag bredvid alicia med våra nya macbooks :D:D:D:D får passa på att blogga innan vi ska sätta igång med några uppgifter :) kolla min och alicias nya blogg : www.tunaockalicia.bloggplatsen.se   grrrrrymt :D   kysshej / tunis <3...

Av tttunaa wennerberg - 5 september 2010 19:41

och förlåt för dålig uppdatering. Men nu känner jag att det får bli dags att blogga lite :) idag hände inget speciellt. Åkte hem till pappa åså, imorgon ska jag vara med Putte, annie och edwin :) sen får vi se hur resten av veckan blir :) ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards