ttunawennerberg

Alla inlägg under maj 2010

Av tttunaa wennerberg - 15 maj 2010 13:08

vad ska man skriva ?

hmm, hej :D

 

Av tttunaa wennerberg - 15 maj 2010 11:58

Hejsan ,

jao då är man trött och sleten idag då (n)

Igår kväll gjorde jag nt jätte mkt,

msn, bdb osv .

LÄNGTAR HEM !!!

Idag händer väl inte heller så mycket , kanske ska åka till järvzoo (Y)

HAHA, jag och daniella äger !


jag vill passa på att hissa och dissa lite också :D


Hissar (Y)


Sommarlov :D jag längtar verkligen :o


Äkta vänner ! Jag älskar er Zoe & Daniella ! (L)


Dissar (N)


Lockigt hår , VARFÖR måste just JAG ha drabbats av spökräks hår ?!


Regn, Det är blött, kallt, grått, jobbigt, ja, det suger..



men nu ska jag nog sluta skriva :D


puuss

/ ttuna <3

Av tttunaa wennerberg - 14 maj 2010 18:01

Heje:D

Jag befinner mig just nu i "Glössbo" hos min morbror :D

vi har varit på urnsättning för min morfar idag, lite konstigt kändes det att kolla på honom som en burk med aska ..

saknar honom och vill bara att han ska komma tillbaka :'(

älskar dig morfar !

Iallafall , jag har jättemycket huvudvärk, det är antagligen för att jag har gråtit för mycket.

  

MIN HEEDLUND ;)))

älskar dig ZOE (L)

Av tttunaa wennerberg - 9 maj 2010 18:04

Hejhej hallå :)


Amanda hjärtat gick hem för en timme sen och nu sitter jag i sängen ochska stääda :(

jaja skola imrn, tråkigt ? JAO

puss och kram!
/ ttunaa

Av tttunaa wennerberg - 9 maj 2010 10:10

hejhååå,

nu har vi vaknat efter lan till klockan fyraaa :oo

haha, och giissa vad vi gör?


:)

puusss

/ ttuna  

Av tttunaa wennerberg - 8 maj 2010 18:01

nejmen hällllå !


mina armar är döda och jag vill göra något .

sounds  great ?

nejmen om det är någon som är ledig

imorgon är de baaara att höra av sej   


puuss och kram

/ ttuna

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards